RIOT, Motor Güncellemesi ve Müşteri Desteği - APB Türkiye - Baskı Önizleme +- APB Reloaded Türkiye Fan Sitesi (https://apbturkiye.com/forum) +-- Forum: APB Reloaded Türkiye (https://apbturkiye.com/forum/forum-apb-reloaded-t%C3%BCrkiye) +--- Forum: Little Orbit Duyuruları (https://apbturkiye.com/forum/forum-little-orbit-duyurular%C4%B1) +---- Forum: Makaleler (https://apbturkiye.com/forum/forum-makaleler) +---- Konu Başlığı: RIOT, Motor Güncellemesi ve Müşteri Desteği - APB Türkiye (/konu-riot-motor-g%C3%BCncellemesi-ve-m%C3%BC%C5%9Fteri-deste%C4%9Fi-apb-t%C3%BCrkiye.html) |
RIOT, Motor Güncellemesi ve Müşteri Desteği - APB Türkiye - s0ZNIz - 03-07-2019 RIOT BETA’YA BİR GÜNCELLEME Geri bildirime kulak verme ve kısa-vadeli planlar. Öncelikle, birçok oyuncu RIOT’u yaparken neden zamanı “harcadığımızı” sordu ve bence bu yerinde bir soru. RIOT’un mekanikleri, takımıma, APB’nin iç işleyişlerinin nasıl bir araya geldiğini öğrenmeleri için bir şans olarak özellikle tasarlandı. Çok fazla geliştirici kullanmadan bu modu yapabileceğimizi ve Motor Güncellemesi’ne odaklanabileceğimizi düşünüyordum. Sadece bu da değil, deneyim, bize hata yapabilmemiz için ideal bir ortam sunacaktı. Eğer RIOT’u bozarsak, kalıcı hasar bırakmadan kolayca bir kenara bırakabilecektik. Eğer ana oyunu bozarsak onarması çok daha zor olur. RIOT’un tasarımı, aynı zamanda, ihtiyacımız olan birçok altyapı sistemini de içeriyordu. Bazı sistemler, bölgedeki blokları temizlemek ya da oynanışa yeni yönler eklemek gibi özelliklerle tasarıma yönelikti. Diğer sistemler, Joker Gizem Kutuları’nı yenilemeye yönelikti. Yasaların eninde sonunda bunları yasa dışı yapacağı açık, dolayısıyla oyuncularımızın para harcayabileceği yeni değerler inşa etme yollarına ihtiyacımız vardı. Sırada, ilk haftadan bazı ilginç istatistikler var:
Modla ilgili çok açık sorunlar var, ve takım, daha eğlenceli yapabilmek için nispeten yumuşak bir tutumla eklemeler ve düzeltmeler yapıyor. Çalışma isteyen alanlar, oyun-sonu, ses ve yeniden canlanmalar. Şu anda, vermem gereken en büyük karar, ikisinden birini seçmek:
Fikirlerimizi yerine oturtana kadar daha fazla Battle Pass ya da sezon içeriği olmayacak. GERİ BİLDİRİMİNİZİ BEKLİYORUZ. Forumlarımızdaki tartışmaya katılın. https://forums.gamersfirst.com/topic/9813-riot-feedback/ 3.5 MOTOR GÜNCELLEMESİ PC için, Unreal paket içeriğinin taşınması dışında her şey tamamlandı. Daha spesifik olmak aldına, oyunda kullanılan 1498 paket var:
Performans Testi Motor Güncellemesi için performans testleri çok önemli. Güzel grafiklere karşılık kötü performans almayı isteyen pek az kişi çıkar. APB özelinde, şu anda disk-bazlı takılmalar ve çoklu CPU ya da GPU çekirdekleri için eksik destek var. Yeni Motor Güncellemesi ile ana amaçlarımızdan biri modern donanımı tam anlamıyla kullanmak. SORUMLULUK REDDİ : Motor Güncellemesi’nin tamamen farklı bir işleme veri hattı olduğunu belirtmekte fayda var – bazıları iyi bazıları kötü. Konsol yapılandırmalarının nasıl göründüğünü birçok oyuncu gördü ve o cihazlarda performans berbat. Motor Güncellemesi’nin başlangıç noktasında tam olarak bu konsol sürümleri yalnızca PC’de çalışıyordu, yani başladığımızdan beri birçok çalışma yaptık. Maalesef işin çoğu oldukça detaylı ve birbirimize takılmadan büyük bir takımla yapmamız mümkün değil. Güncelleme için elimizden geldiğince çok kişiyi görevlendirdik, ama bu iş tavşan delikleri ve çukurlarla dolu. Bazen iyileştirmesi kolay gözüken alanlar kodun birçok yerine dokunmamızı gerektirerek küresel veriyi kullanıyor. @Skay’e test çalışmalarına önderlik edip bu alanları ölçebilmemizi sağladığı için teşekkür etmek istiyorum. Testlerin geçerliliğinden emin olunabilmesi için testler tekrarlanabilir olmalı ve aynı zamanda bir kullanıcının APB’de harcadığı zamanda neler görebileceğini oransal olarak yansıtabilmeliydi. Klostrofobikten tamamen açık alana kadar çeşitli oyun ortamları var, ve performans testleri ikisi için de geçerli olabilmeli. Sonuç olarak, oyunu mümkün olduğunca fazla sayıda ortamdan, sabit koşullarda geçirmeye zorlayacak kısa bir araba gezintisini seçti. Testlerin asıl amacı, aşağıdakileri sağlamaktı:
Yukarıdaki rota, tüm testler için kullanılan yeri gösteriyor. Yukarıda çizilen yerde, Motor Güncellemesi’ndeki ilerlemeyi kaydedebilmek için testlerin tekrarlanabilmesi ve karşılaştırılabilmesine olanak tanıyan kapalı ve açık alanlar var. Darryl Kent’ten başlayarak, ayrıldık ve Suji’nin sağından geçen yolda durduk. Sıradaki sağa saparak ve Belediye Meclisi binasını solumuza alarak, Violet Prentiss ve Wilson LeBoyce’un dışarısındaki kavşaktan sağa döndük, Javez’e doğru giden yolu takip ettik ve onu sağımızda bıraktık. Yolu izleyerek nehirle buluştuğu yerde sağa dönüp yine Darryl Kent’in önüne çıkarak sonlandırdık. İstatistikler, MSI Afterburner ile, 4K çözünürlükte Ultra ayarlarda, RivaTuner İstatistik Sunucusu üzerinde elde edildi. Test sonuçları burada: Grafikteki sayıları açıklamam gerekirse:
Motor Güncellemesi’ni geliştirme planımızın kısa bir özeti burada:
MÜŞTERİ DESTEĞİ Hayal kırıklıkları ve uzun cevap süresi hakkında. Bu devam eden bir sorun. Açıkçası, takımım çok küçüktü ve oyuncuların banını kaldırmaktan söz eder etmez sorun bildirimleri muazzam arttı. O zamandan beri, işleri hızlandırabilmek için takımı büyütüyor ve araçları geliştiriyoruz. Bugün itibariyle, toplamda 819 bildirim (çözülmemiş) var, ki her hafta artıyor, bunun yanında dokunulmamış 523 toplam bildirim var (iletilmiş). Bugün 5 Haziran’dan bildirimleri yanıtlıyoruz, yani 23 günlük bir gecikme yaşıyoruz. 23 gün hâlen bir yanıt için çok uzun bir süre, ama geçen sene aldığımızdan beri elde edebildiğimiz en küçük sayılar bunlar. MD istatistiklerini cuma günü güncellemeye çalışacağım. İlerlemeyi buradan takip edebilirsiniz: https://forums.gamersfirst.com/topic/810-tracking-customer-support/page/2/ Teşekkürler, Matt APB Türkiye
|