Nisan 2019 Güncellemeleri Hakkında - Matt Scott - Baskı Önizleme +- APB Reloaded Türkiye Fan Sitesi (https://apbturkiye.com/forum) +-- Forum: APB Reloaded Türkiye (https://apbturkiye.com/forum/forum-apb-reloaded-t%C3%BCrkiye) +--- Forum: Little Orbit Duyuruları (https://apbturkiye.com/forum/forum-little-orbit-duyurular%C4%B1) +---- Forum: Makaleler (https://apbturkiye.com/forum/forum-makaleler) +---- Konu Başlığı: Nisan 2019 Güncellemeleri Hakkında - Matt Scott (/konu-nisan-2019-g%C3%BCncellemeleri-hakk%C4%B1nda-matt-scott.html) |
Nisan 2019 Güncellemeleri Hakkında - Matt Scott - s0ZNIz - 28-04-2019 18 Nisan 2019 Duyuru : https://www.gamersfirst.com/apb/news/2019/4/18/april-update-from-matt Merhaba millet, Yarın RIOT turunu yayımlayacağım, ama o zamana kadar diğer konularda sizi genel olarak bilgilendireyim dedim. Neden motor güncellemesinden önce RIOT’u çıkarıyoruz? Bu soru çok soruldu. Basit cevap şu, bu iki çabamızı birbirinden ayırdık çünkü motor güncellemesinin ne zaman resmen yayımlanmaya hazır olacağını tahmin edemedim. Açık olmam gerekirse, yeni motoru herkese açık teste açmakla resmen yayımlamak arasında büyük bir fark var. Erişime yakın bir tarihte açacağız ama resmi yayın tarihi hâlâ belli değil. Bir proje olarak RIOT’un olayı, geçen senenin yarısından beri üzerinde çalıştığımız içerik, sanat ve tasarım sistemleriydi. Bu çabamızın gerektirdikleri ve zaman çizelgesi belliydi, çizelge doğrultusunda çalışabiliyorduk. Oyunun şu anki durumunun farkında olsam da, sadece motoru güncelleyerek oyuncuları APB konusunda heyecanlandırabileceğimize inanmıyorum. Yeni içeriğe ihtiyacımız var, RIOT en başında en az sayıda bağlılıkla APB’nin geri kalanıyla uyum sağlamak için tasarlandı. Motor güncellemesi tamamen farklı bir canavardır. Uzun bir süre boyunca, yapılması gereken ne kadar şey kaldığı konusunda bir fikrimiz yoktu. Kütüphaneleri güncellemeye çalışırken oyun bazen çalışmıyordu bile. Yakın bir zamana kadar ilerlemek oldukça zordu. Şu an, elimizde, takımımızdaki üyeleri arttırarak hızlandıramayacağımız birkaç iş kaldı. Gelecek hafta, RIOT’u açık teste açacağız. Lütfen RIOT önce çıkacak olsa da takımın en yüksek önceliğinin motoru herkese açık teste hazırlamak olduğunu, böylece her şeyin yerine oturacağını ve aşamalandırma ve eşleştirme üzerine çalışmaya başlayabileceğimizi bilin. BattlEye Banları Şimdi, banlama sistemiyle ilgili yakın zamanda ortaya çıkan bir sorunu ele almak istiyorum. BattlEye ile birlikte kullandığımız yükselme sisteminden çoktan bahsettim, şüpheli hileciler geçici olarak banlanarak, daha sonra takımımın incelemesiyle banı kalıcı yapıp yapmama kararı veriliyor. Geçen sene işe koyulduğumuzda, benim için Fairfight ve Punkbuster’ın geçmişte sebep olduğu sorunlardan kaçınmak önemliydi. Ne yazık ki, görünüşe göre bazı durumlarda kalıcı banların kaydedilmesini engelleyen bir hata varmış. Yani geçici banın süresi geçtiğinde, sistemimiz oyuncuyu banlı olarak gösterse bile oyuncu giriş yapabiliyordu. Her ne kadar çoğu ban olması gerektiği gibi işlese de, sonuçta bu bir sorundu. Özür diliyoruz. Sorun düzeltildi. Nekrova Sunucusu Ayrıca Nekrova konusunda küçük bir güncelleme yapmak istiyorum. Bu, martta forumlarda duyurulmuş ve daha sonra martın blog yazısında değinilmişti. Şu anda, Innova / 4Game yedek veritabanından ödeme kayıtlarını alamıyor. Takımım ve ben, bu oyuncuların kaybını telafi edebilmek için yeni bir plan üzerinde çalışıyoruz. Plan hazır olduğunda, forumlardaki topluluğu haberdar edeceğim. Hâlâ, taşıma işleminin en kısa zamanda tamamlanacağını umuyorum. Motor Güncellemesi – Genel Son olarak, motor güncellemesiyle ilgili son gelişmeler burada. Çok işlemcili işleyiciyi tamamladık! Bazılarınız geçen hafta attığım tweeti görmüş olabilir. Fazladan çalışma gerektiren iki alan var:
İçerik için, Little Orbit’in geçen seneden beri yazdığı kodun tamamı taşındı. Şu sıralar derleyici sorunlarını düzeltiyoruz, ve bundan sonra RIOT için her şeyi içeren güncellenmiş içerik paketlerini taşımaya başlayacağız. Kullanıcı arayüzleri için, SPCT düzeltilmesi gereken birçok sorunu bildirdi. Sorunları hızla çözüyoruz ve son crash hatası bugün düzeltiliyor. Sonuçta, bu çabamız, konsol üzerindeki çalışmamızın bir kısmını ortadan kaldıracak ve arayüz fonksiyonelliğini PC’de olduğu düzeye geri çıkaracak. Tasarıma gelince, düzeysel ışıklandırmayı optimize etmeli, tartışmaları sonlandırmalı ve dokulandırma sorunlarına el atmalıyız. Takım çoktan ilerleme kaydetti ve gün içi renk aralıklarını ve değerlerini düzenledi. Motor Güncellemesi – Konsol Xbox One ve PS4 sürümleri iyi durumda. Geliştirme aşamamızda tüm yapılandırmalar düzgün çalışıyor ve maçlar oynanabiliyor. Yine de PS4’teki dokulandırma sorununu düzeltmeli ve çok işlemcili işleme özelliğini Xbox’a taşımalıyız. Ama burada durmayacak ve şu anki yapılandırmaların ikisini de daha fazla test için QA’ya göndereceğiz. Umudumuz yayımlanacak sürüm için bir aday edinmek, böylece sistemleri idare eder biçimde yamalayabileceğiz, sonrasında büyük hata düzeltmeleri de hazır olunca yeniden yamalayacağız. Bu blogu, takımın APB ve güncelleme konusunda hırslı olduğunu söyleyerek bitirmek istiyorum. Gecelerin geç saatleri ve hafta sonları bu işlere ayrıldı. Topluluğun yıllardır beklediğinin farkındayım. Ellerinize en yakın zamanda ulaştırabilmek için can atıyorum. Yarın, tam bir RIOT incelemesinde görüşürüz. Teşekkürler, Matt Cvp: Nisan 2019 Güncellemeleri Hakkında - Matt Scott - Nephilim - 28-04-2019 Riot modunu gereksiz buluyorum gerçekten yani oyunun grafiğine ağırlık verseler daha güzel olacak. |