APB Reloaded Türkiye Fan Sitesi
Forum Destek Bölümünün Kullanımı - Baskı Önizleme

+- APB Reloaded Türkiye Fan Sitesi (https://apbturkiye.com/forum)
+-- Forum: APB Reloaded Türkiye (https://apbturkiye.com/forum/forum-apb-reloaded-t%C3%BCrkiye)
+--- Forum: Forum Duyuruları (https://apbturkiye.com/forum/forum-forum-duyurular%C4%B1)
+--- Konu Başlığı: Forum Destek Bölümünün Kullanımı (/konu-forum-destek-b%C3%B6l%C3%BCm%C3%BCn%C3%BCn-kullan%C4%B1m%C4%B1.html)



Forum Destek Bölümünün Kullanımı - s0ZNIz - 16-01-2019

Dikkatli olanlar farketmiştir, forumda yeni bir bölüme sahibiz : Forum Destek.

Bu bölümle birlikte zannediyorum daha önce başka bir mecrada denk gelmediğiniz bir uygulamaya geçmiş oluyoruz, bölüme girdiğinizde yukarıda ufak bir açıklamayla karşılaşsanız da her zaman bu tür şeyler için konu açıp uzun uzun anlatmak daha doğru. Dolayısıyla bu konuda size bölümün amacını ve kullanış biçimini açıklayacağım.

Bu bölümde forum içerisinde çeşitli sebeplerden oluşan şikayetlerinizi, sorunlarınızı ve problemlerinizi konu olarak açabiliyorsunuz. Konu açarken dikkat etmeniz gereken bir takım unsurlar var ;

  • Eşzamanlı gerçekleşen problemler ve sorunlar tek bir konu altında toplanmalı.
  • Forum Destek bölümünü Rapor Et fonksiyonunun yerine kullanamazsınız.
  • Konu açılmadan önce sorununuzun türüne göre bir Ön Ek seçmek zorundasınız.
  • Üyeler daha sonra güncellemek üzere tek bir konuya sahip olamaz, her konu çözüme ulaştıktan sonra kilitlenir.
  • Forum Destek bölümünü amacının dışında kullanan üyeler cezai yaptırımla karşılaşabilir.

Diğer forumlardan farklı olarak bu forumda sadece kendi açtığınız konuları görebiliyorsunuz.
Tüm yönetim üyeleri, herkesin açtıkları konuları görüp sorunun çözümü konusunda ileti gönderebiliyorlar. 

Destek Foruma özel ön ekler :
  • Şikayet : Forumdaki herhangi bir eyleme yönelik şikayetinizi bu ön ek ile açtığınız konuda yapabiliyorsunuz. Bu ön ek aynı zamanda sebebini bilmediğiniz bir şekilde konunuz, iletiniz silinirse veya mesajınız yönetici tarafından düzenlenirse bunun sebebini öğrenmek için kullanılabiliyor. 
Örnek Konu - Şikayet : Açtığım konu silinmiş.

  • İtiraz : Forumda yöneticiler tarafından yapılmış herhangi bir eyleme yönelik itirazınızı bu ön ek ile açtığınız konuda dile getirebiliyorsunuz. İtiraz ön eki taşıyan konularda yapılan eylemi yapan yönetici ve yöneticinin bu eylemi gerçekleştirme sebebinin üye tarafından biliniyor olması beklenir. Üye karşılaştığı cezai işlemin farkında olarak bu işleme itiraz ediyorsa bu ön eki kullanır.
Örnek Konu -İtiraz : Yazdığım ileti haksız bir şekilde değiştiriliyor

  • Diğer : Kategorisel olarak Şikayet ve İtiraz başlıklarına uymayan konular bu ön ek ile açılabilir.